Pin It

 Η επιτυχία συνήθως δεν έρχεται εύκολα και πρέπει να δουλέψεις σκληρά γι'αυτήν.

Έτσι έγινε και στην περίπτωση του Alice Cooper group, που έχοντας κυκλοφορήσει δύο δίσκους με πολύ μικρή αποδοχή απο το ευρύ κοινό, αποφασίζουν να αφήσουν το Los Angeles και να μετακομίσουν στο Detroit, αναζητώντας αυτό που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν. Κάνοντας αναζήτηση μεταξύ των δίσκων που είχαν σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία εκείνο τον καιρό, ανακάλυψαν μια εταιρεία απο τον Καναδά τη Nimbus 9, που αναλάμβανε την δημιουργία αυτών των δίσκων.

Ο manager της μπάντας Shep Gordon, πηγαίνει στα γραφεία της εταιρείας στο Τορόντο, με σκοπό να κλείσει τη συμφωνία για τη συνεργασία που θα έδινε στη μπάντα την ώθηση που χρειαζόταν. Ο παραγωγός Jack Richardson όχι απλά δεν έδειξε ενδιαφέρον, αλλά ήθελε να ξεφορτωθεί αυτή τη μπάντα για την οποία δεν έτρεφε καμία απολύτως εκτίμηση. Ο Shep Gordon καθ'ότι πολύ πιεστικός αναγκάζει τον Richardson να του παραχωρήσει τον νεαρό και ανερχόμενο τότε παραγωγό Bob Ezrin, ο οποίος σε αντίθεση με τον προηγούμενο ενθουσιάστηκε όταν τους είδε να παίζουν live και είπε ότι αυτό είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχει δεί ποτέ του.

Η μπάντα ξεκίνησε να δουλεύει εντατικά πάνω στο υλικό που είχαν στα χέρια τους, με τον Bob Ezrin να επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο που έπαιζαν μουσική μέχρι τότε. Οι ιδέες υπήρχαν, αλλά με σκοπό να δημιουργήσουν εμπορικά χιτ, θα έπρεπε η σύνθεση των κομματιών να γίνει τελείως διαφορετικά. Ιδιαίτερη εντύπωση του έκανε αυτό το δεκάλεπτο κομμάτι που είχαν γράψει πριν λίγο καιρό που όμως η διάρκειά του ήταν απαγορευτική για να παιχτεί στο ραδιόφωνο. Κρατάει τα βασικά σημεία του κομματιού δίνοντάς του τη δομή και τα χαρακτηριστικά εκείνα που το έκαναν ένα κανονικό τραγούδι και έτσι ακριβώς έγινε. Το I'm Eighteen ήταν η πρώτη μεγάλη επιτυχία του Alice Cooper group φτάνοντας στο #22 και κάθε ραδιοφωνικός σταθμός στην Αμερική το έπαιζε καθημερινά. Ο δίσκος ήταν γεμάτος με τραγούδια γεμάτα ενέργεια, ωραίες μελωδίες και κιθαριστικά riff, κάτι που έλειπε απο τους προηγούμενους δίσκους. Θα πρέπει να σημειωθεί μάλιστα ότι ξεκινάει για πρώτη φορά να κάνει την εμφάνισή της η περσόνα του Alice Cooper σε κομμάτια όπως το Black Juju και το Ballad Of Dwight Fry. Ο σκοτεινός κακός χαρακτήρας που ξεπήδησε απο ταινία τρόμου, πήρε σάρκα και οστά και έδωσε στο rock τη θεατρικότητα που του έλειπε.

Το Love It To Death ήταν απλώς η αρχή της επιτυχίας που επρόκειτο να ακολουθήσει, με τους δίσκους να γίνονται διαδοχικά χρυσοί ο ένας μετά τον άλλο και στο δίσκο αυτό συναντάμε για πρώτη φορά εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν το όνομα Alice Cooper συνώνυμο με τον όρο shock rock.

Love It To Death Trivia Facts:

1) Το αρχικό εξώφυλλο του δίσκου λογοκρίθηκε καθώς εικόνιζε τον Alice να κρατάει τον μανδύα που φορούσε, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε το δάχτυλο του χεριού του έμοιαζε με κάποιο άλλο μέρος του σώματός του.
2) Black Juju ήταν το όνομα ένός μαύρου σκύλου, που ζούσε στο κτήμα όπου η μπάντα ηχογραφούσε το Love It To Death.
3) Το Ballad Of Dwight Fry ηχογραφήθηκε ενώ ο Alice τραγουδούσε δεμένος σε ζουρλομανδύα, έτσι ώστε να μπορεί να αποδώσει καλύτερα τη θεατρικότητα που απαιτούσε ο χαρακτήρας που υποδυόταν.
4) Ο Dwight Frye (σ.σ. όχι Fry) ήταν υπαρκτό πρόσωπο. Ήταν ο ηθοποιός που έπαιξε σε ταινίες όπως το Frankenstein του 1931 αλλά και στο πρώτο Dracula στο οποίο είχε υποδυθεί τον Renfield, τον υπηρέτη του κόμη.

Tracklisting:

1. Caught In A Dream
2. I'm Eighteen
3. Long Way To Go
4. Black Juju
5. Is It My Body
6. Hallowed Be My Name
7. Second Coming
8. Ballad Of Dwight Fry
9. Sun Arise

e-max.it: your social media marketing partner




facebook_page_plugin